Tear you to pieces and wrip you apart

Är nu färdig med musik fixandet och känner mig nöjd med mina låtval!:)
Blev bland annar lite , 30 seconds to mars, her bright skies, you me at six och rise against. Allt är inlaggt på ett usb minne som ska tas med imorn.
I helgen kommer jag tävla L:c imorn med Gucci, L:c på söndag och såklart laget som är en L:c+5a :) Är egentligen anmäld till L:b imorn men kommer skippa den eftersom det är laget i helgen och sen är ändå båda L:cerna en cup och det skulle vara kul! Men det är ganska tufft motstånd!
Elvira och Tingis ska hoppa L:c imorn och det ska bli riktigt intressant att se, jag hoppas verkligen att hon sköter sig! Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra, fast det gör jag ju som ändå inte..






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback