I'll follow you forever

Är hemma efter ca 2 dagar med frilufs liv.
Resan var mycket roligare än vad jag trodde den skulle vara och inte alls lika jobbig. Skidåkningen var inte alls nå jobbigt:)
Man kan ju iallfall pricka av att sova i en grop i snön inlindad i sovsäck på sin 100 saker jag ska göra innan jag dör lista. Eller ja sova och sova har väll sovit max en timme sammanlagt. Så man kan väll inte precis säga att jag är pigg men jag tänker inte sova eftersom då kommer jag aldrig lyckas sova i natt!
Men jag ligger i min säng just nu med datorn i knäet och känner att mig säng förmodligen är den bästa som finns efter att ha legat i en stenhård grop och typ frysit som tusan. halv 6 så bestämde jag och några till att det var dags att kliva upp och då gick vi in i stugan och gjorde upp eld och värmde oss.
Maja och Mamma tar hästarna idag iallfall vilket känns sköönt!:)
Näe nu ska jag försöka sysselsätta mig så jag inte somnar!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback