In it to win

Anonym om You'r everything:
Hur ser din sommar ut? Ska dina ponnysar gå på bete?


Har faktiskt inte planerat så mycket i sommar känns det som, det kommer vara ganska mycket tävlingar i år som jag kommer åka på, nästan varannan helg och sen så ska jag såklart försöka klämma in att vara med kompisar, sola och sen ska jag ju jobba också några dagar i veckan, sen ska jag och Manda åka en helg till Stockholm också!:) Hästarna kommer självklart få gå på bete som det gör varje år, Vi kommer hägna in åkern på baksidan så de kommer få gå där, det är förmodligen ett ganska magert bete men det passar perfekt då de inte ska behålla formen men ändå få gå och noppa gräs, blir ju såklart att stödfodra med lite hö 1-2 gånger om dan men det gör ju ingenting:)
Näe hoppas helt enkelt på en supersommar!:)









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback