Tell me that you love me cuz I need you so much

Kvällen blev riktigt riktigt lyckad!
Har nog aldrig gått så mycket på en kväll som jag gjorde och i högklackat!! Mina fötter var mer eller mindre mördade när jag kom hem, men jag klagade inte en enda gång.
Vi var iallfall galet många, jag räknade igenom oss en gång och då var vi 18 stycken men då hade vi tappat några och sen så hittade vi några sen och då tappade vi andra men det var helt enkelt en så lyckad kväll!
Blev sen att moppa hem i totalmörker och ösregn, de var väll mindre kul..

Idag iallfall så blir det ingen hoppning med Tingis, det regnar lite ute och pappa hade tydligen massa saker att göra.
Så det blir att hoppa henne å tisdag när vi drar in till hippo.
Så idag vet jag inte riktigt vad hästarna ska få göra, jag vet inte om Maja ska rida någon häst så jag väntar helt enkelt tills hon kommer hem så ser vi hur det blir:)
Isåfall rider vi förmodligen till någon åker, eller så utforskar vi ridvägar.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback