It feels so good

Då har denna dag flygit förbi!
 
Klev upp runt halv 9 och vid halv 10 satt jag och Mamma i bilen för att plocka upp Min Fina Pojke i stan och sen åkte vi ut på hippo och kollade på häst tävlingarna^^, Man blev ju galet taggad på att tävla och inte minst skaffa häst! Sen så slutar jag aldrig förvånas över min pojke som tyckte att det var jättekul att följa med, bådar ju gott inför framtiden^^,
 
Efter några timmar på hippo åkte vi och droppade av pojken hemma hos han innan jag och mamma åkte hem och gjorde stall. Sen kom Maja hem från Borås och vi for ut och red Iddy och Gucci i mörkret.
 
Nu är jag inne, har kollat på lite hoppning på tv och ska ta tag i historia plugg, kändes ju...kul-.-'
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback