And i'v seen it all before

Idag har jag vart duktig!
 
Skrev nationella prov på morgonen, slutade efter det ( fick inte veta det förän efter lunch -.-)
Tog bussen hem vid 1, for ut och red Gucci i 40 minuter, blev ett galoppjobbs pass, efter det mockade jag hagen i nästan en timma, gick med Basse och Strumpan, lagade lite mat, städade mitt rum och bytte sängkläder, körde ett Tabatha pass, åkte hem till älskling och har nu precis blivit klar med första delen av mitt nk pluggande.
Att sammanfatta sidorna i boken tog 2 timmar. Känner mig galet less på nk just nu!
 
Nu blir det att unna sig lite Ben and Jerrys och bara må lite grann innan det är dags för kväll!^^, <3
 
Bjuder på en gif från igår.
 





Festar du mycket? Och vad hände mellan dig och Manda?

2013-04-27 » 11:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback