You'r smile make the whole world stop

Hade en kort dag idag, slutade runt halv 2, har ridit båda hästarna som skötte sig braa, Gucci var lite stark och pigg och Tingis var lite hoppig och flamsig men skärpte ihop sig när hon fick börja galoppera.
 
Annars har jag duschat, ätit middag och ska nu plugga litegrann innan jag borde börja städa mitt rum...
 
Tänkte svara på en fråga och anledningen till att jag typ aldrig är med vännär är för att jag inte har speciellt många vänner, inte som jag umgås med privat iallfall. Jag har i stortsett alltid haft det så helt enkelt, är som sagt ganska självständig på så sätt.
 
Näe nu ska jag ta tag i lite plugg -.-'
 
 
 
 





Inte så konstigt eftersom du har två tre ponnysar att ta hand och träna, skola och jobb ibland. Man hinner ju inte hur mycke som helst.

2013-04-10 » 19:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback