Forever is not long enough

Har varit ute och ridit Gucci en sväng, blev en lugn barbacka tur bara så han får röra lite på sig, lät han även beta ett tag och titta på fåren på andra sidan vägen, han måste ju vänja sig vid att de är där nu på sommaren för finns det något Gucci inte gillar så är det får! haha han är väll miljöskadad från Gotland ;p
 
Skippade boxningen då min armbåge fortfarande strular, den börjar liksom dunka bara av att jag borstar hästen så...men snart kan jag börja träna!
 
Annars har jag klippt älsklings hår igen, det växer ju som ogräs så den här gången tog vi verkligen i ordentligt och är mycket kortare, han är så fin i både långt och kort hår ^^,
 
Nu ska jag kolla på medan de spelar lite zombie spel, imorn väntas en lång skoldag och sen sova hemma.
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback