My bones catch a fever

Har haft en skön helg och blev att fira en födelsedag med trevligt folk, sovit ganska mycket och ridit lilla Grå som har ganska mycket damp just nu. Han är så sjukligt pigg att jag vet inte riktigt vad jag ska göra med honom nu när underlaget är så dåligt. Men i helgen har det iallfall varit plus grader så det har gått och rida, Man får helt enkelt försöka rida så mycket som det går och hoppas att han inte blir mer cp pigg än vad han redan är, dock är det ju kul att han har livs glädje :)
 
Övningskörde precis hem till Thai och det gick bara bra, dock så körde jag automat bil eftersom jag inte kört på ett tag och pappa ville att jag skulle få känsla för att bara köra lite igen. Imorn så blir det förmodligen att köra manuell ifall jag får. Är ju nämligen inskriven på körskolan nu för intensiv kurs och har min första körning om en vecka så är ju bara att träna träna träna!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback