And everybodys is like

Idag har jag mått bra och känt mig hyfsat pigg så tog mig iallfall till skolan imorse, hade enbart 2 lektioner idag med massa timmars mellanrum så var inte precis ansträngande. Mamma tog Gucci idag och sen jag kom hem från skolan har jag i princip bara duschat och segat, vilket kändes välbehövligt och skönt. Blir en tidigkväll och lite anime tittande innan det är dags å sova. Imorn slutar jag 11.25 och ska ta mig ner till stan för att fixa min fältstudie plats, om det blir enligt planerna så blir dessa på tv4^^ Imorn så blir det förmodligen att hämta ut mina nya finfina plagg som kommit från Karmaloop och hoppas att det är lika snygga som på bilden.
 
Men nu är det anime dags med mitt älskade mongo^^
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback