I held your hand and swore that you'll never have to be like that again

Igår blev det träning på hippo och igenomtvättning av häst. Det var bara en av de sakerna som gick bra och det var inte träningen om jag säger så. Just nu känns det verkligen som om vi är i världens svacka och jag blir så himla frustrerad. Igår var problemet att han inte tog min skänkel och lyssnade framåt, fick inte upp nå bra tryck i honom och det kändes bara allmänt dåligt.
Så just nu känns vännäs tävlingen i helgen inte alls speciellt rolig och lockande.. men får helt enkelt se det som träning och göra det bästa av situationen.
 
Annars gick det ganska bra och tvätta honom även om han tyckte att vattnet var lite äckligt, speciellt i ansiktet men det funkade rätt bra ändå och efter lite övertalning så fick jag spola honom i ansiktet ändå så nu är han ren och fin^^
 
idag så tar Maja Gucci så blir stall ledig men blir nog en tur på gymmet ändå, bröst och axlar står på schemat!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback