No more movements

Ni vet när man har sådär asmycket att göra att man bestämmer sig för att vila lite innan och sen sover i flera timmar?Kan påpeka att det inte är optimalt...där försvann min planerade pluggkväll ( inte för att jag var så taggad men..)
 
Skoldagen sög och vi gjorde inge vettigt alls, mötte upp Maja på stan efter det och kikade lite i affärer och åt på kolgrillsbaren i utopia, sååå gott!
Åkte sedan hem för att åka ut till stöcke och prata lite med Sussi och visa de hästarna jag ska provrida i helgen och få lite utlåtanden.
Sen så skjutsade jag mamma och pappa till stan, åkte hem och läste igenom mitt texthäfte inför nationella imorn, och kom fram till att jag behövde nog vila lite innan jag började plugga journalistik och sen helt plötsligt var klockan 9 och mamma och pappa ville ha hämtning, hehe...
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback