The secret side of me

Inser att jag inte berättat om hur Kerstin träningen gick!
 
Mitt mål var att inte dö och inte döda någonannan och det klarade jag ju !
 
Den var en övning som fokuserade på lydnad och smidighet i sidorna, precis det vi behövde träna på! Räkan var lite ofokuserad under passet och fokuserade lite mer på sakerna rund omkring än på mig men det gick bättre och bättre ju längre vi red.
 
Vi skulle rida på ganska snäva serpentin bågar, först travbommar, sen galoppbommar och sen göra de till hinder. Sen avslutade vi med att rida på en linje räcke, oxer som skulle vara på 6 galoppsprång, 
Det var lite svajigt där emellan ibland då hon drog iväg lite i landningarna men annars så hoppade hon fint^^
 
Vi har mycket att träna på men det känns så himla bra och jag vill bara fortsätta att träna träna träna!!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback