Im so sorry, you know that

Är ledig hela denna helg vilket känns ganska skönt, även om jag gärna hade jobbat.
Igår så blev det en tripp in till stan för att köpa lite nödvändiga grejer som hårfärg, puder och sånt. Blev även att ta en Frappino med Pontus innan vi for hem till mig och käkade middag och såg på Anime hela kvällen, har väntat i ungefär 4år på att få honom att börja kolla på anime så har introducerat honom till Attack on Titan och nu jävlar verkar han bli fast! 
 
Idag så sov jag faktiskt till 12 vilket var otroligt skönt och välbehövligt, planen för dagen, eller ah kvällen är att dra in Räk och Iddy till ridhus, ska rida bägge idag, Räk ska nog få ta några språng i ridhuset ifall det inte är så mycket folk och Iddy ska bara få sig lite dressyrtrim tror jag,
 
Såhär såg jag ut igår förresten, bortsett från hemsk utväxt är håret ganska snyggt!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback