Somethings goes back around

Förkyldningen från helvettet slog ju till superlägligt till tävlingshelgen... är fortfarande rå förkyld och så tät i halsen att det låter som jag är nära döden, inte den bästa kombinationen när man ska tävla.
 
Gucci var iallfall superjävla stark och typ la all sin vikt i min hand vilket gjorde att jag hade typ noll chans att försöka hålla ihop honom och få igenom någon halvhalt, så till första hindret satt jag mest och slet för att han skulle komma tillbaka och det var ju ingen höjdare tyckte han, resten av banan så plockade jag fram benen istället och då gick det bara bra, förmodligen inte den snyggaste rundan men kändes ändå bra, han är så duktig ändå min fina Grå<3
 
Valde att inte hoppa på söndagen eftersom min hals inte tillät mig att andas under min ritt och då kändes det lika bra att skippa den.
 
Igår for vi istället ut och galopperade i skogen, och det tyckte han också var buskul, finafina grå<3
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback