Fade

Känns jävligt sugit att logga in på TDB för att se att de nu har gjort så att anmälningarna blir åldersuppdelade...ååh vad jag såå inte orkar de här nya jävla skit reglerna, som läget ser ut just nu är vi isånnafall 2 stycken som hoppar i min första klass på hippo... 2 stycken! Man måste ju vara minst 3 för att det ska bli en klass så betyder det då att ifall vi fortfarande bara är 2 så får vi inte vara med och tävla? För det får väl inte slås ihop om det inte är lag? Eller? Jag fattar verkligen ingenting av hur de tänkt att det nya reglerna ska fungera och jag känner mig verkligen asförbannad.
 
Jag menar kommer det bli mer "jämnställt" när jag går upp på storhäst och måste tävla som 19 åring mot folk som är 20-30 år äldre än mig? hur jämnställt är det?
Bara för att man är över 16 betyder ju inte det att man är bättre bara för det.
Om man anmäler en klass så utgår man ju att man är redo för att hoppa den höjden oavsett ålder! En 14 åring kan ju fortfarande vinna över någon som är 18...
 
Ska bli väldigt intressant att se hur det här kommer bli, om det är så dåligt som jag tror det kommer bli så kommer jag tävla honom som unghäst fram tills han säljs...
 
Tack så jävla mycket ridsportsförbundet, ni vet precis hur man tar död på ponny sporten!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback