Beat me black and blue

Idag så har det varit en sån där grå och regnig och tråkig dag, inte lika hemsk som igår dock. Igår han jag dock rida en sväng i skogen innan allt regn och idag fick jag rida i regnet. Eftersom att rida i regn suger så gjorde jag det lite roligare genom att lägga fram 2 bommar på ridbanan istället med 10m imellan och tränade på att rida 3 korta och 2 långa språng imellan och det gick riktigt bra ändå även om hon är lite svårare att reglera på hackamoret. Annars så var hon väldigt fin och orkade kämpa på bra i galoppen trotts att ridbanan är lite trång och tung förtillfället. Men hon är duktig min svarta och hon tjurad ingenting heller!^^
 
Sen började jag jobba vid 15 tiden och det har varit fullrulle sedan stängning sånt är alltid kul!
 
Imorn jobbar jag från morgon till 15 och efter det åker jag in till hippo för lite hoppning med Räkan!^^
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback