When you live for the younger days

Igår klev jag upp vid 8 släppte ut hästarna, åt frukost, gick med hundarna, for ut och red Gucci på åkern i alla gångarterna, mockade stallet, for ut och red Iddy barbacka och joggade lite. Sen åka direkt till jobb och jobba till 19, hem och dö i soffan framför mello^^

Idag klev jag upp 7, släppte ut hästarna och gick med hundarna, åt sedan frukost, gick ut och mockade till iddy och gucci, sen åkte jag iväg till Rocket.
Blev att fara ut på en tur i alla gångarterna och han skötte sig faktiskt riktigt bra! Han var lite väl laddad i galoppen kanske men höll sig ändå på plats och sparkade bara 2 gånger så det är ju positivt!
Kom hem och for ut på en tur med Gucci på hacket och han skötte sig också bara bra^^
Iddy fick vila idag men hon kommer ju ändå gå hela veckan sen!
 
Nu har jag duschat och bytt om och ska snart iväg till jobbet för att jobba till 19!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback