Running up that road

Igår kom vi hem efter en superhelg i Stockholm. 
Bodde på superfint hotell som låg jättenära Mall of Scandinavia och Friends arena. 
 
På fredagen så såg vi kvälls showen som innehöll både hoppning, frihetsdressyr och vi såg också körningen där en av hästarna i ett av 4 spannen dog mitt inne på banan på samma sätt som Hickstead gjorde. Det var verkligen riktigt hemskt att se och det blev väldigt kaosartat inne å banan och när de släckte ner arenan för att få ut hästen så tände publiken sina lampor på mobilen och stämningen blev verkligen sorgsen.
 
På lördagen så spenderade jag och Maja hela dagen i Mall of Scandinavia och fyndade lite shopping, jag fick med mig en "klänning" och en ny foundation från Inglot som tydligen har varit hypead så har höga förväntningar på att den är bra!
Lördags showen bjöd på spännande hoppningar och likaväl söndagen som vi såg på morgonen där de bara var hoppningarna och jag måste ju bara säga att Bertham Allan måste vara guden på att rida. Det går i prinicp inte att hitta mer perfektion än sådär och han vann helt överlägset de högsta klasserna och tog hem meatingpriset och vann sammanlagt 3 bilar. Känns helt sjukt att vi är lika gammla, känner bara att somliga är ju liiite bättre och att varför håller jag ens på jag är ju totalt värdelös
 
2 Bilder från i helgen och den som påstår att jag och min syrra är lika måste ju vara blind
 
 
 





Vilken foundation köpte du och hur mycket kostade den? :)

2016-01-05 » 23:54:40

Vilken foundation köpte du och hur mycket kostade den? :)

2016-01-05 » 23:54:52

Vilken foundation köpte du och hur mycket kostade den? :)

2016-01-05 » 23:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback