Searching for a heartbeat

Januari månad har en så länge börjat bra, var på Roffe clinicen igår och man måste ju säga att man blir lite star strucked ändå, man fick bra tips på vettiga övningar och man fick se honom "ha träning" för endel ekipage och även rida 2 hästar som han aldrig suttit på själv. Hade dock gärna velat veta mer om honom själv och hur han tränar sina hästar osv men är hur nöjd som helst ändå!
 
Idag har jag jobbat och for in på Hippo med Räk och Iddy på kvällen. Räk kändes lite grinig, inte så att hon gjorde några sparkar direkt men att hon inte ville komma fram för skänkeln ordentligt och ta stöd, så vi gjorde inte några jobbiga grejer utan red mest runt och avslutade med lite lösgörande i skritt.
 

Fick en fråga från ett tidigare inlägg från när jag var i Stockholm och köpte en foundation från Inglot i Mall of Scandinavia och vad jag tyckte om den.
Denna på bilden var det, tror jag betalade runt 180 kr för den med 20% rabatt för att det var Black Friday. Jag har den ljusaste färgen nr 20 och den passar faktiskt min ton perfekt, har alltid svårt att hitta foundations eftersom jag är så blek. Den är krämig i formularn och har en medium täckning, eftersom jag har väldigt bra hy behöver jag inte mer än så. Dock så är jag torr i hyn (speciellt på vintern) och den här vill inte riktigt lägga sig i de torrare patierna så som i T zonen vilket gör att den spricker lite efter ett tag vilket inte är speciellt snyggt.Är alltid noga med att smörja in mitt ansikte med fuktighetskräm både morgon innan foundation och efter. Jag tror att denna foundation passar någon som är lite fetare/oljigare i hyn än vad jag är, men den är prisvärd och jag skulle rekommendera den till andra ändå om du inte är lika torr som jag!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback