SV:

Jenny om Seeeeeeeg:
har aldrig riktigt fattat vem maja är? (A) är det din medryttare eller? :) älskar din blogg! kollar flera gånger/dag om du uppdaterat :]:]

Svar: hihi, taack ^^, Maja är min lillasyster som rider henne en dag i veckan :)
Medryttare kommer jag nog inte skaffa alls för än jag verkligen behöver en :)

Gmorn alla söta läsare :) Hoppas ni har sovit riktigt gott!! :)
Idag har jag ju somsagt ingentiing att göra så jag kommer nog sitta och uppdatera onödiga och tråkiga inlägg hela tiden :P så det får ni nog stå ut med :P
Men ikväll kommer jag ju iaf åka in till hippo:)
Jag kaan ju åka till hippo nu på morgonen också eftersom Maja ska vara med på RS Dressyr med Dixon, men jag vet inte om jag orkar... Faast jag har ändå inget bättre för mig... Aja vi får se hur jag göör :)

Imorgon så ska jag iaf bli upphämtad av Alex klockan halv 8 för att åka ut till stallet och hjälpa henne med ett utsläpp och sedan ska hon rida Mailan och jag Tingis och sen så ska jag rida Shakira sen :P Hade tydligen gått jättebra för Johanna och Shakira igår så det är ju kul :)
Ska tydligen rida Shakira på torsdag också :P hihi lilla söt ponnyn :) Näe nu ska jag äta frukost vi hörs senare idaag :)

 Lovely<3





Heej eftersom du tävlar så undrar jag om du vet om man behöver ha vaccinerad ponny om man bara ska tävla klubbtävling (med privathäst)?

Fin bild ;p jag älskar verkligen din blogg brukar också läsa den hela tiden (a)

2010-03-09 » 10:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback