Tjolahopp :)

red underbaraste Dea igår :D fast man kan ju inte precis säga att det var ett underbart väder :( typ snöstorm och regnstorm på sammagång. hihi jag trodde jag skulle frysa öronen av  mig :P men tapper som jag är ( host ) så kämpade jag mig igenom snö/regnstormen i  1h och 40 min ( haha lite överdriv kanske nää men det var faktiskt ganska mysigt att snirkla runt i byn ca 1h och rida i skogen ca 40 min. )
När jag kom in i stallet var jag en duktig liten medryttare som putsade ALL Agnes tävlingsurrustning inklusive hennes ridskor :} känner mig STOLT ( HOOOOST!!!!! ) :P
Sen i helgen blir det ju Sundsvall med Elitlaget!! :D ska följa med som skötare år agnes :D vi ska bo på lyxhotell :P haha men vi ska bo på scandic i sundsvall men frukost-buffé och pool :D så det är bara att packa ner badkläderna och handduk! :P sen nästa helg är det ju SURF tävlingen med Mulle!!!!! :D usch jag är hypernervös! tänk om han stannar framför ett hinder då kan jag lova allihopa här att de kommer få se en Avfallning i super speed fart. haha, men han är tydligen ganska bra på att slänga sig åt sidorna på tävling men det tänkler jag INTE tilllåta. eller jag tänker inte tilllåta det men om Mulle köper den ideén är en annan 5:a :P nää, men jag tror det kan gå ganska bra endå :D aja, kanske ska packa lite till Sundsvall dårå Puss och kraam



 Dea<3 Världens finaste ponny<3





» asmus

GEEEEK ingen orkar med "dagens outfit" och dina hästar

2009-05-07 » 19:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback