Första dagen i skolan.

Heej ;D

idag var det första dagen i skolan.. ;/ Men det var inte så farligt hemskt som jag trodde att det skulle bli! Det var (såklart)gryyyymt jobbigt att bara sitta och lyssna typ hela dagen eftersom jag inte är den typen som sitter knäpp tyst och lyssnar hihi (a)

Men men jag håller ju på att skärpa till mig så jag ska allt klara v det här jag! ;D
Imorgon ska vi gå (varför gå när det finns en cykel?) till Kärleksviken på tomtebo typ göra aktiviteter och grilla korv och jag ska (såklart) ta med pinnbröd! Asså jag fattar ientligen inte varför det är så gott när det bara är mjöl vatten salt och lite olja? men mummigt är det jag kan receptet utan till så här kommer det! ;D

Pinnbröd!

3DL mjöl
1½ DL vatten
en nypa salt
och 1½ msk olja

väldigt enkelt väldigt gott! ;D

asså varför komenterar ni så lite ientligen? Det är ganska tråkigt.. Jag menar bara för att jag inte skriver massa Skvaller och provoceras i bloggen som Pissie och Dessie eller Paow eller jobbar som model fast jag är 18 eller för att jag hittar massa intressanta grejer på datorn? Jag menar är det bara de som räknas?
aja, nu ska jag gå och äta av min och rebeccas goda kladdkaka sees;**






Åh du är såå söt ;)

2009-08-20 » 21:55:44

När får ni eran ponny :) visa gärna mkt bilder på den :) vart ska den stå??

2009-08-20 » 21:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback