hejhopp bloggen ;D

dålig uppdatering ;/

men min kompis Ksenia har hjälpt mig fixa dit headern men nu vet jag hur man gör den själv så nu ska jag göra om hela min design! Hoppas det blir bra nu bara! ;D

sov hos Vendela igår till idag och vi var uppe till 3 och fixade och donade och jobbade med Anna Spencers blogg här har ni den bloggen LÄNK!
Jag kan ta på mig designer jobb nu!

FRÅN OCH MED IDAG SÅ BÖRJAR JAG GÖRA DESIGNER GRATIS MOT LÄNKNING I BLOGGEN OCH MITT NAMN KOMMER STÅ MED PÅ HEADERN! MEN LÄGGA IN DEN FÅR NI GÖRA SJÄLV!

Det är bara att komentera ifall ni vill ha en header! skicka bilder via msn o.s.v

Det är bara att säga till ;D

Jag och vendela har gjort bloggen till anna spencer och sen ska vi göra en blogg till vindelnsridklubb    Bloggen är inte gjord än men vi ska jobba stenhårt på den :)

aja det avr väll allt jag har och komma med pusshejj!<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback