Jag är hurtig! ;P

morron bloggen ;)

idag klev jag faktistk upp halv 9 för att fara ut och springa!! ;O
hahaha coolt va?  men om inte jag tränar upp min kondition så kommer jag aldrig orka rida en hel bana och det är ju katastrof ifall jag inte skulle orka det!!
Så jag sprang 2,2 eftersom jag itne har sprungit på hela sommaren så kan man ju säga att min kondition var jättebraa!! not!!

aja, en nöjd och svettig Jojiiz hoppade sedan in i duschen  ;)

Sen åt jag frukost och lekte lite med basse tog lite söta bilder som kommer hääär<3

 hihi mums mums till mig ;)
visst är han för sööt!<3 Bilderna är tagna nyss så som videon :)


men nu ska han ut på en promenad vi sees<3 ;*






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback