kväll ;)

har varit på stallet idag och tagit hand om Dea<3<3
Jag och Emma åkte buss ut och medans hon var ute och red så skulle jag putsa Agnes alla lädergrejjer ( asså Träns o.s.v ) det blev en jättehög med 4 elr 5 träns och 2 förbyglar en läder grimma + grimmskaft och en sån dära nosrem som sitter längst ner på tränset som man kan ta av :P hehe glömt bort vad det heter ;P
Asså det var ngt superäckligt grönt ludd på en del grejer som såg ut som mossa men jag misstänker att det var mögel ;S Ewwh! altså var det verkligen dags att putsa upp grejerna det tog ca 1 h! :) Imorgon eller i övermorgon ska jag ta i tur med sadeln som inte var fullt så smutsig som de andra grejerna :)
Jag har en bild på alla lädergrejjer när de låg i en enda hög på golvet men vi är bortbjudna på middag just nu ( sitter vid deras dator ) men om jag fipplar lite med telefonen kanske det går att föra över bilden ;P ska pröva iaf ;) om det funkar kanske det blir fler inlägg jag är  så dålig på att uppdatera skriver ju typ bara 1 ggr per dag det är inte alls bra ;S skärpning på mig altså!!
Aja, nu ska jag fippla med mobilen vi sees<3 ;*






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback