länk till Anna Spencers blogg :D

jahapp, då sitter man på sitt rum igen och klockan är bara halv 10 och jag är redan trött! :O

Det är ju för hemskt! Vi "ungdomar" ska ju vara uppe hur länge som helst!
haha isåfall är jag onormal och kommer alltid att vara ;D

hihi, jag har kommit på en sak!! Och nej det är INTE första gången jag gör det! :P näe, men jag ska nog filma basse när han är blöt så ska ni få se på Värsta damp attacken!! :P haha han är så rolig när han är blöt. Han får typ värsta damp attacken och springer runt som en galning!
Haha, ni som har sett honom vet ju hur han blir ;)
Jahapp varför är ni så tråkiga och knappt komenterar ngt? Det är ganska tråkigt faktiskt! Men men jag kommer fortsätta att blogga endå förstår ni, lätt blir ni inte av med mig inte! :P

aja, vad har ni gjort ikväll då?

 hihi, random bild på sööt Limpan här har ni Spencers blogg föresten som jag och vendela har gjort enjoy<3 Anna Spencer





snälla börja med videobloggar! :D

2009-08-22 » 21:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback