nu orkar jag inte vara uppe längre :P

asså, nu orkar jag inte vara uppe och leka att jag är kvällspigg!
Hihi jag är ganska morron trött om jag inte får vakna av mig själv och jag brukar inte vara uppe så länge. När jag är uppe länge och blir trött blir jag sur och irriterad för småsaker jag kan bara bli sur och bara vilja somna ifrån allt!
aja, Time to goo to sleep

vänta!!

Jag fick en komentar om att jag skulle börja video blogga :) Jag har faktiskt tänkt på det själv :) men det jobbiga är att när jag ska föra in filmen från mobilen till datorn så kommer exakt ALLA bilder med till datorn som jag redan har och jag kan inte välja själv vilka jag vill ta in jag ska klura på hur man gör ( tjata på pappa ) och sen lovar jag att jag ska försöka hinna göra videobloggar :)

aja..






Det är ju egentligen bara dumt att vara uppe länge, liksom bara för att. Då ska man ju istället gå och lägga sig och vara glad dagen efter! :)

2009-08-23 » 10:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback