hemma från skolan nu =)

heej, slutade 14.50 idag typ nästan våran tidigaste dag förutom fredag :) Den här dagen har varit ganska så dryg men den har flytit på endå! :) aja, idag så hade vi SO prov i geografi jag tror det gick bra så jag hoppas på ett MVG iallafall ett VG :) Sen hade vi tyska läxförhör som jag tror jag prickade in allarätt på :) Sen ska vi snart ha ett tyska prov V.39 och sen ska vi ha ett till SO prov!! helt sjuukt vilken "lugn och fin mjukstart vi fick"!!  :O

Idag så ska jag fara ut till hippo och kolla på hoppträningarna som Anna pencer ska ha med privatryttarna :)
Det är ganska så kul att kolla på :)

jaa, vad ,mer kan jag säga..? FRÅGESTUNDEN fortsätter iaf tills imorgon kväll tills jag säger stopp och då svarar jag inte på fler frågor som kommer in :)
aja, har ni haft en bra dag då?

kraaam<3<3






Har ni bestämt ponny?!

2009-08-27 » 20:26:39

Idag så ska jag fara ut till hippo och kolla på hoppträningarna som Anna pencer ska ha med privatryttarna :)

Det är ganska så kul att kolla på :)



Förlåt Johanna, att vi suuuuger xD Jag suuuuger på omhoppning

2009-08-27 » 21:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback