ridlektion ;)

heej, var ju på stallet idag och red min älskling<3
idag började ju kurserna ;) det började med att vi skulle flytta dem i bakdels vändning i hörnen och då var Bubbis otroligt tjurig och trängde ut baken hela tiden!! Onco gjorde också det men inte lika mycke som bubbis så camilla ( våran ridlärare ) satt upp för att försöka rida till den och jag har nog aldrig sett honom varit så tjurig förut! han bara gick undan och så men sen gick det bra för dem :) sen så började han göra så med mig men sen så gick det jättebra ;D Camilla sa att hon aldrig sett honom gå så fint förut! ;D så det var ju jättebra betyg!! :D
Imorgon har jag ju också dressyr och då ska vi ju fortsätta med flyttningarna :D
jag hoppas att det kommer att gå bra. ibörjan när vi började rida var det värkligen huur varmt som helst och sen de 20 sista minuterna började det spö regna så man var ju helt dyngsur efteråt ;P men man är ju inte fjord av socker så det gick bara braa ;) tyckte mer synd om hästarna (a)

men nu börjar Lotta på Liseberg vi seeeeeees<3 ;*





Vad tycker du om video inlägg ? :)



/ N

2009-08-03 » 22:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback