heej ;)

heej ;)

puuh, jag är såå himla trött just nu :)

Skulle vara på stallet 9 i morse för att måla bommar, :) sen så red jag ett hårt dressyrpass och Blue-eye VAR SÅ HIMMLA FIN!! :D han gick i form alla gångarter och uppförde sig som värsta dressyr ponnyn! ;D
jag har nog aldrig ridit honom så bra som jag har gjort de 2 dagarna!! ;D

skrev det för 2 dagar sen hamnade i utkastet!

--
förlåt för dålig uppdatering men har varit lite trött och kommit hem sent från stallet osv har ridit minst 2 hästar i 3 dagar nu så det känns lite om jag ska vara ärlig (a)

idag ( och igår ) hade vi markarbetes kurs :)
gick ganska bra faktiskt fast han kändes ganska trött men han lämpade på bra :)

idag red jag Zamigo också :) i början var han ganska hängig i munnen men sen gick det baara braa :) Han gick på tygeln i alla gångareter och blev lite svettig :)
 men nu ska jag kanske gå och sova hihi väldigt tidigt ska ju upp klockan 8 för att vara i stallet klockan 9 ;) aja pussochkraam vi sees<3;*






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback