16.18

idag har jag inte gjort så mycket :) har hunnit vara hos Tingis och släppt henne på banan så hon har fått bralla lite som hon vill :) Sen har jag börjat med mitt nagel pyssel eftersom jag fick nagelgrejer av faster C och det var det pillrigaste som jag har gjort i hela mitt liv!! Fick fast 2 stenar och sen gav jag upp! Måste köpa ett bättre nagellim och sen lite större stenar :)
På onsdag blire stan med Amanda!! :D
Ska bli såå kul!! :D
aja, nu ska jag äta något eftersom jag vägra äta dopp i grytan!! bläääää så äckligt :P aja, vi sees<3


ser det inte härligt ut?

btw för du som undrade Jojiiz heter jag på Bdb :) kraaam<3
p.s jag ska lägga in bilder på min nya ridhjälm d.s






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback