20.31

Nu är klockan ca halv 9 och jag börjar önska att den här kvällen var slut snart :P
Jag menar nu ska man ändå bara sitta och vänta på att klockan ska bli 12 så pappa ska smälla bomber på baksidan som jag faktiskt ska ta och filma så får ni se på ett fyverkeri i världsklass!! :P
Enligt pappa altså XD
Sen när man har tittat på smällarna så ska man gå in och prata ännu mera--.-- hur orkar man ientligen vänta på att något ska smälla? Asså ientligen så suger Nyår för man gör typ ingenting? Inte vi iallafall. eller vi bjuder väl över någon på middag och sen så smäller pappa smällare vid 12 slaget och sen så är allt roliga slut och då kan man ju nästan gå och lägga sig?
aja nu ska jag sluta snacka skit om tråkiga nyår ( jag har inte så kul just nu som kanske märks? ) och börja berätta om vad jag ska göra imorn :) Då ska jag nämligen sova hos Amanda!! :D<3
Ska hjälpa henne att fixa en blogg eftersom hon har devote just nu :) Sen ska vi väll hitta på något kuul :)

aja, nu ska jag gåå hejdåå<3

 Gillar ni smällare?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback