Får Jullov idaaag :D

Som rubriken säger får vi jullov idaaaaag :D Äntligen!!! Tycker vi var väldigt sen med att få jullov för de som går i skolan som har häst i villanäs (Maja och Signe) har redan fått lov! Maja fick deet i torsdags och Signe igår..
Men idaag får äntligen lilla jaag lov :D
Vi börjar skolan halv 10 och sen så slutar vi typ halv 12 :P Vi ska gå upp på skolan och ha typ knytkalas med fika och sen ska man ta med sig egen dricka :)
Självklart tar jag med mig en låfa skumtomtar :D

Jag menar vem gillar inte skumtomtar?

Minns du?





Jag gillar! :D Men jag har skickat ett mail nu. Kram :]<3

2009-12-22 » 10:55:02

nu har jag kikat runt, du är duktig lilla gumman!

vi ses imorgon. jag har köpt en ny dator idag, cicki har hjälpt mig med den

2009-12-23 » 19:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback