gaaaaaalen ponnnnyyyyy!!!

Japp, höll på att trilla av Tingis 3 ggr på genrepet! :P hon blev ju så jäääääkla spänd!
Vi kom ingenstans och sen så tappade jag stigbyglarna för jag bara gled med benen i den dumma tomte dräkten men imorn ska jag ha vita ridbyxor cheker bettet (staaaavning? ) och en ´martingal ifall jag kunde låna en av Anna Pettersén och sen proppa en bomulls förpacking i öronen :P
Och sen ska jag inte satsa så mycket på att rida snabbt och svänga snävt utan att hon ska bli luugn och hoppa bra :)

men sen blir det tidigt tidigt men det gör ju inget :)

aja, men nu ska jag gåå och fortsätta se robinson sees ;*<3





» Saga

Hejsan! :)

Detta med designen just nu så är det så att min blogg har tatts bort, så ja..

Ska fixa en ny eller nått sånt, men jag hör av mig om du fortfarande vill göra en designe :)

Kram <3

2009-12-06 » 21:21:04

Haha! Jag hoppas du inte ramlade av under själva showen? :P Snygg blogg!

2009-12-08 » 02:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback