Galen hund i snön

Har precis kommit hem från att ha varit ute med hunden :) Han ÄSLKAR verkligen snö:P Han hoppade i den höga snön och rullade sig och pulade ner hela huvudet i snön så när han tittade upp så var han helt snöig i ansiktet :P
Haha, komemr bara att tänka på i sommras när han badade i ett lerdike i farmor och farfars stuga :P Precis innan vi skulle fara och fiska :P kolla så fin han var :P

 

Någon som vill ha en hundkram?

haha, btw måste man vara snygg när man fiskar?
För det var inte vi iallafall :P


hahaha, klaga inte jag vet vi är sääxigast :P

aja, nu ska jag snart hoppa i ett bad eftersom våra gäster kommer om ca 4 timmar och 20 min... okej såå mycket tid kan jag omöjligt behöva ha för att bada, Sminka mig, kläder, hår? näe känns orimligt :P
aja, nu ska jag fippla lite med Sagas design som försvann :P aja sees<3





» Saga

Ja det ska jag, tack så mycket :)<3

2009-12-31 » 15:14:57
» Saga

Ja, den var ju helt knasig den innan för jag skulle titta på den och då var det mattemat på.. Om du vet vilken jag menar? Haha, men det var jättesnällt av dig. Ha det bra du med kraam :)<3

2009-12-31 » 15:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback