GOD JUL!!!

GOD JUUUL alla käära läsare :D
Hoppas ni har haft en braa morgon eller har en bra morgon :)
Vaknade iaf 7 av en lillasyster vägg i vägg som praslade med present papper och sen så kunde jag inte somna om ;/  efter 40 minuter gick jag upp och hämtade min julstrumpa som hänger på dörren och den var fylld med fina saker :)
Kolla själv:



Jag lyckades tydligen rotera bilden fel men aja ni ser nog vad jag fick ändåå :)

4 gröna elastiska benlindor ( att de fungerar som vanliga fleece lindor men man måste ha padd under de? )
2 avlånga godis saker (åt upp lakrisen som ni kanske ser)
ett paket med blåbärs tryfflar doppade i vit choklad
Body butter oliv
2 ansikts masker äpple och gurka.

Hihi, det är såååå kul att öppna paket :P

Min planering idag är att jag nu ska vakna till och vänta på att klocakn ska bli tillräckligt mycket så jag kan fara ut till min lilla snöflinga som ska vila idaag och så ska jag ha lunchfodring :) Sen blir det hem och hoppa i ett bad och tvätta håret ha ansikts mask raka benen m.m Altså göra mig i ordning inför ikväll när typ hela släkten ska komma även om vi har typ en mini släkt blir vi ändå 3 fler än vi brukar och det är ju för att faster och kusinerna kommer :)
Sen blir det ju till att se Kalle Anka på tv som alla år och sen så blir det middag och sen paket öppning (det roligaste XD )

aja, nu ska jag nog gåå vi sees ha en bra jul ifall jag inte hinner uppdatera mer pusshejj<3






svar; ja exakt, det är den :) jamen det beror ju på, när tror du att du har pengar? om inte kan jag vänta kanske

2009-12-24 » 10:49:10

god jul! :D

Hon stack hahah, och den som åkte där bak ramlade ganska direkt! Men som sagt så kan ni ju testa, jag tror att hon är tolkad på ridskolan.. Men min kompis är ganska klantig så det kanske inte är så konstigt att det inte gick så bra! :D <3

2009-12-24 » 11:16:06

Jo juste, benlindorna måste du ha paddar under för att dels skydda senorna och dels så sitter dom bättre! :)

Jag gillar elastiska bättre! :) <33

2009-12-24 » 11:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback