Gooodmorgon i stugan ;P

Är fortfarande halv sjuk och då blir det en till tråkig hemma dag ;/ Jag kommer ihåg att jag sa för någon vecka sedan att det skulle vara skönt att bli sjuk och få stanna hemma men nu ångrar jag faktiskt att jag sa det för det här suger!! Sitta hemma och göra ingenting och man känner sig trött och fusen och ingen svarar på SMS heller ;/
men imorn är jag nog frisk :D

Idag ska jag fara ut till Tingis kl halv 2 eftersom hon ska skos kl 2 :) Vet inte riktigt hur et blir med att sätta snösulor på henne eftersom det inte finns en snö flinga ute och vi ska ju sko henne nästa gång i början av februari och då borde det ju komma snö innan?
Eller det SKA komma snö innan!!
Sen ska jag väll gå upp till skolan en snabbis och hämta min mattebok eftersom jag har matte prov imorn sååå :(

Sen måste jag ju bara säga att jag har beställt skorna jag ville ha från Skopunkten :D
Fick pengar av farmor snäll snäll snäll så då var det bara att beställa :)
´
aja, men nu ska jag gå och äta något och sen ska jag väll hämta matteboken och gå ut med Basse vi sees :*<3

vill ha snööööööö!!!!!!!!!





» Saga

Ville du göra en designe? :)<3

Har fixat min blogg nu så.. Kramkram <3

2009-12-09 » 18:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback