haha kom på en sak :P

Jag kom på att jag skrev aldrig vad jag hatade igår eftersom det var de ända som stod på min rubrik.
Det jag hatar är att jag typ blivit sjuk!! Igen!!

Igår fick jag jätteont i nacken och huvudet och sen så kände jag mig jätte trött så när jag kom hem från Tingis så tog jag ett varmt bad och det var VÄLDIGT varmt kan jag lova och det kändes ändå ljummet när jag låg i det så jag skruvade upp värmen typ hela tiden ;/ och sen så gick jag ner och la mig i soffan och bloggade lite och sen så åt jag middag och sen skulle jag se lite på Tv. Det blev väldigt lite jag såg eftersom jag sommnade typ så fort jag la mig i soffan. Sen sov jag oavbrutet från klockan 5 till klockan 8 ;/ Sen var jag ganska pigg men hade fortfarande ont i nacken och huvudet och sen när jag skulle gå och sova vid typ 11 så kunde jag inte sova ;/
Jag låg och försökte sova i 2 timmar och så fort jag rörde mig så frös jag så jag skakade och jag hittade aldrig någon skön ställning. Sen vaknade jag kl kvart i 3 och då gick jag ner och tog en halv ipren och sen så efter typ en halv timme kunde jag sova. Jag Vaknade altså nyss vid halv 11.

aja, nu ska jag nog försöka äte lite frukost vi sees sen hejjdåå<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback