haha

hej johanna:d om Time to change my blogg:
du borde skriva mindre om hästar och mer vad du gör på fritiden(A) hihi din fritiden består nog mest av stallet och hästen men ändå, försök:D

Sv: haha, jaa min fritid är ju typ bara hästar såå det blir ju lite svårt att försöka skriva om min"fritid" men jag kan ju försöka såklaart<3



Färdig sminkad och fixad och väntar nu på att få äte Nyårs mat!
Sminkningen blev som vanligt ungefär :P körde på Brun-begie-rödbrun aktiga toner på ögonlocken och lite rosiga kinder och matta glansiga läppar :)
Har ju samma klänning som på julafton så det blir inte precis någon outfit sak imorn :P

Vet ni vad jag har kommit på!!?

Nu har jag haft min blogg över ett år!!
Har jag faktiskt inte tänkt på så mycket och tiden har gått så fort men jag gillar min blogg och jag ser verkligen "utvecklingen" innom mitt bloggande:P
Jag vet inte om jag bloggade då men vet ni att jag har tonat håret brunt en gång :P det var väldigt mörkt :P

 Vad tycker ni jag passar bäst i? Blondin eller Brunett?





Blond såklart :]

2010-01-01 » 12:34:48

Blond såklart :]

2010-01-01 » 12:35:02

blond:D

2010-01-01 » 13:05:50

blond! :D

2010-01-01 » 15:32:38

Neej! Sluta inte skriva mindre om hästar.. :(

2010-01-01 » 17:28:14

jag tycker du borde bli brunhårig igen. Det var fint!

2010-08-23 » 00:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback