Hallåå :D

anonym om homeeii:
KAn du lägga in lite bilder på då du och Tingeling rider dressyr? :) nu har vi sett lite hoppbilder :)

Svar: Joo det skulle jag gära göra ifall jag hade några ;] Hoppbilder är ju de bilder jag fått från tävlingar och träningar men jag har ingen som kan fota när jag rider, Först för att jag inte har någon kamera och för de andra så har jag ingen kompis som har en kamera som kan fota mig (A) Eller kanske Becca... aja, men sammanfattningen av mitt babblande är att jag ska försöka skaffa fram bilder och då kommer jag absolut lägga in de :)



Idag har jag varit på staller verkligen hela dagen :) Från ca 10 har jag varit i stallet på hippo för att vara funktionär på julklappshoppningen :)
Sen var jag hemma vid ca 2 och då åt jag lunch/middag och sen for jag ut till Tingis vid 3 och sen har jag nyss kommit hem :) Red på banan idag och det gick braa :D Haha, när vi skulle göra ett galopp ombyte så blev det ungefär så här : 2 snabba språng en bakut språng och 2 bocksprång :P haha, andra gången gick det faktiskt bättre :P Hon kändes faktikst fin idag :) Det kändes som hon blev rund och avslappnad och hon frustade ganska mycket, i galoppen iallafall :)
Aja, nu ska jag väll bara önska God Jul så ses skriver jag nog ett litet God Jul inlägg :) puss vi sees<3





svar: alltså jag vet inte riktigt. antar att det kan diskuteras! men då kamerans modell ej finns kvar att köpa i butik så är det svårt att hitta ett bra pris!

däremot kan jag säga att jag köpte den för ca. 11000kr med ett objektiv, så jag kan tänka mig typ 3000-3500kr nu med ena objektivet och det andra får man köpa till :)



(då får man förstås alla tillbehör osv. med! den är ju i jättefint skick! det enda som är lite synd är att jag tappat linslocket till objektivet! men det går att köpa nya!)

2009-12-23 » 23:05:05

hahah, jag bara tycker att det bästa som finns är just fälttävlan (A) :)



Nej hon är inte tolkad, vi gjorde ett tappert försök men heheh.. det gick inge vidare..

Fast ni kan ju alltid testa igen, 1 år klokare! :)<33

2009-12-23 » 23:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback