Juldagen

Godmorgon allihopa, sovit gott?
Jag har inte sovit så jättegott i allafall...eftersom faster och mina 2 kusiner och farmor och farfar måste sova här över jul så  var vi tvungen att tränga ihop oss i olika sovrum så farmor och farfar tog mitt sovrum och jag blev förvisad till soffan i vardagsrummet!! :O altså har jag sovit hela natten på soffan!!!
Vaknade några gånger under natten och jag har inte drömt någonting så det känns som om jag bara blundat och sen öppnat ögonen ni vet hur det känns eller?
aja, nu pratar vi om julafton :)

tänkte lägga upp julaftons outfiten som jag hade igår :)

 
hade altså samma outfit som på skolavslutningen :)

Det var mycket mat på julbordet i åår :)
 


och nu till det roligaste... Julklapparna!!

Det här är vad jag fick i julklapp;



Grön väst (ska ha i stallet)
4 par Tight ( 1 par tjocka 3 par i olika färger)
1 par jeans leggings
1 T-shirt/tunika
Sminkväska med smink innuti (orkade inte plocka fram allt smink)
Brodyr schabrak och matchande huva!!!



Ett nytt "bling bling" träns :P
andra boken i twilight serien
choklaaaaad
en väckar klocka
en tavla på mig, Maja och Tingis<3

och sist men inte minst.....


 Mina skooooooooooor!!!!!<3

Det var det jag fick i julklapp i allafall :)

sen så såg vi på film från när jag var 1 år och jag var på malorca med mamma, pappa, farmor,mormor, morfar ocg gammelfarmor Runa :P
Och det var såå kul för mamma såg ut som en tant i sitt permanentade hår och pappa haaahahahahahahahahahahaha såg ut som världens största nööööööörd!!!!! haahahahah, han hade jättestora runda glasögon och en skogshuggar grön flanell skjorta och avklippta jeans och ahahahhaha så satt han där på en stol i baren och log fånigt och vinkade :P hahahahaha, jag trodde jag skulle döööööö av skratt!!!

ajaa, nu ska jag gåå hejdåå ha en braa daag :)<3





svar: ja okej, men ni kan ringa mig imorgon för jag jobbar ikväll :) och då hinner jag kolla vad det är som följer med också! men jag har kvar kartongen sedan jag köpte den :)

2009-12-25 » 15:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback