Julklappar

Nu har tomten (det vill säga Maja och Zoe) varit hos oss och vi har ätit mat, tittat på Kalle och öppnat paket :)
Jag äääälskar verkligen allt jag fått i julklapp :D
Bl.a mitt dröm schabrak med Tingeling brodyr och matchande huva :D!!!<3
Och sen fick jag smink kläder mina skooooor och massa andra fina grejer ska lägga in bilder på allt imorn :)
Sen så ska man väll försöka vara mera social med släkten och fortätta trycka i sig knäck, skumtomtar och massor med julmust :P Magen har nog svällt några decimeter kan jag då lova :P haha.
Hoppas att ni alla har en God Jul när ni sitter med eran familj och myyser.
Jag antar att ni inte läser det här idag (?) utan imorn eftersom alla är så upptagna av sin släkt :)
aja, nu ska jag nog också gå ner och vara social och sen så hörs vi imorn :) puss hej och...






» Saga

Tack så jättemycket för designen! :)<33

2009-12-24 » 23:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback