julklappshoppning!!!

heej, nu har jag ganska nyss kommit hem från stallet :)

Hoppade ju 70 cm med båda och oj vad kul det var!! :D
Med Blue-Eye som jah tävlade först så gick det jättebra :D Vi bara gasade runt i omhoppningen och det var kuul :D

Med Tingis så kom jag också dubbel nolla :) I grunden med henne så gick det faktistk jättebra det gick ganska lugnt och hon kunde sätta sig ganska bra på bakbenen och hon hoppade faktikst inte 3 meters språng :)
Sen i omhoppningen hade vi lite fajt när vi skulle svänge för jag sa typ sväng nu och hon ba neeeeej och sen så la hon upp huvudet och räckte ut tungan men vi kom runt faktiskt och jag tror jag kom 10 med henne av 28 startande och 7 placerade :)

Med Bubbis kom jag 4:a !! :D
Vi hade tiden 18.02 i omhoppningen och 1:an var 1 och en halv sekund före mig men det var stöckes stora Van Disel och han är ju MAXAD D-ponny :)
Men jag var supernööjd med bååda :D
Jag red in med Tingis på prisutdelningen och under ärevarvet så sparkade hon bakut några ggr :D haha, sööt ponny :D!! Under hela banan vi hoppade så var öronen helt slickade frammåt och om hon inte hade en panna skulle nog öronen gått i kors :P

min rosett är fiiiin min första röda rosett :)

 efter att ha klämt ihop alla rosetter rymdes min röda iallafall :) hmm.. måste nog bygga ut rosett platsen (A) jag har bara 13 rosetter just nu var av 7 är de jag vunnit på tävlingar :) De andra är från ridläger och det stora har jag faktiskt fått av John Hickey som tack för att jag var hans häst skötare :P haha klå det om ni kan :P<3 näe, nu ska jag äta lunch/middag och försöka hålla mig vaken är verkligen gryymt trött :) aja, ha det bra vi sees ;*<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback