Ridhjälm<3

Mamma kom in i mitt sovrum 10 i 10 och sa att nu får jag inte sova mer och sen började hon säga God Jul hela tiden och yrvakna lilla jag fattade såklart ingenting och när jag vaknat till lite så såg jag att hon hade ett paket i handen.
Hon hade tydligen inte hunnit hämta ut det från posten så då fick jag det nu istället!
En JÄTTEFIN Jacson Marinblå ridhjälm!!
Jag har alltid velat ha en marinblå ridhjälm och sedan matchande kavaj och treton och nu har jag ju fått en del!!! :D

Den var iallafall jättesnygg men har inte hunnit fota den och jag hittar ingen likadan på någon av internetbutikerna...hmmm konstigt...

aja.. Idag så ska jag väll försöka rida ut :P Det snöar fortfarande och jag vill inte ens veta hur mycket snö det har kommit idag. Om det inte går att rida ute så släpper jag henne på banan så får hon rasta sig själv :P
springa ju djup snö är ju bra träning för de även om det nu bara råkar vara pudersnö :)
aja, nu ska jag skynda mig eftersom då kanske jag får skjuts till stallet (A)

btw så är stall villanäs hemsida här : www.villanasstallet.zoomin.se





lägg ut bilder på hjälmen=)

2009-12-28 » 20:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback