Svininfluensan ;/

Gick faktiskt bra på julshown :P Hon blev lite tjurig på första showen och vägrade gå fram till start men sen så följde Dea med upp och då gick det braaa :)
Hon tyckte det var kul i allafall och vi hoppade ju bara en liten snabb bana på 60 cm :) Hela showen var jättebra och jag hoppas många av er såg den :) På andra showen blev hon VÄLDIGT stark så vi fick lägga 2 extra volter eftersom vi missade 2 hinder men jag är endå jättenöjd med henne :)

Sen har jag skrivit upp mig på julklappshoppningen med Tingis och Blue-Eye<3
Tingis 70cm och Blue-Eye 90 :) det blir typ L:D Med Tingis och L:a med Bubbis ;)<3
Det ska blii kuuuul :)


Tog svininfluensa sprutan igår och idag är jag sjuk med feber och ont i hals och huvud ;/ Det känns som om en Elefant sitter på mitt huvud :/
är hemma från skolan idag altså ;(
Tog en ipren efter att mamma gått kl 6 och det blev inte bättre iallafall :(

Sitter just nu och ser på The Voice och de ska lära sig att beat boxa (staving??) haha, och det är så kul att jag håller på att skratta ihjäl mig :P

aja, nu ska jag försöka hitta på något att göra hela dagen :( sova blir en bra sak att göra hela dagen.. aja, godmorgon vi ses snaart pusshejj<3

 vänta mååste bara säga en sak :P

Igår när jag kom till Tingis så stod jag och mockade och Signe borstade Gaggiz och då när jag vände mig om för att slänga en till grep så ser jag att Gaggiz har något blått i munnen.
Sen så såg jag att det var en av Tingis blåa rosetter som satt på hennes namn skylt :P
Sen blev det kallabalik när vi skulle få Gaggiz att släppa rosetten :P Men när vi äntligen fick upp hans mun såg vi inte rosetten någonstans. Efter ca 5 min så kom den upp igen och det var inte fin kan jag lova :P Hahaha, vi skrattade ganska mycket åt det :P Men jag tycker det är lite konsitgt hur han kunde få upp den igen eftersom hästar inte kan kräkas ;) konstigt :) aja, men nu ska jag gåå hejdåå<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback