Tagga stan<3

Nu bär det snart iväg till stan!

termometern utomhus visar -17 men ska bli uppemot -20 framöver
Altså ska jag innan jag far till stan gå en sväng med Basse-bus och sen bussen till staaan<3
Får se om jag kanske inhandlar någon fin nyårsklänning eller tunika annars ska jag ha den jag hade på julafton :)
aja, nu ska jag gåå och hinna kolla bloggkoll och sen kolla våran sadel som är till salu
ska kolla vilket märke den var jag tror det är en Nelson Pessoa kommer inte riktigt ihåg annars är det en Rodrigo :)

aja sees<3


våran sadel (har fler bilder ifall någon är intresserad)





den ser jättefin ut, men jag tror att jag lär ha någon lite större.. Vi ska åka till en sadelutprovare i närheten.. :)

2009-12-30 » 12:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback