ute faller snöööön i spiltan blacken ståååår

Bjällerklang bjällerklang hör des dingelidong flingor som det virvlar om i munter vinter såååååååååång...

har lite jul känsla nu som det kanske märks (A) Slutade skolan 1 timme tidigare idag eftersom vi inte hade någon mattelektion :D
Ska sedan fara ut till Tingis och pussa på henne och rida runt i skogen ett tag kanske öva på att trava luuuuuuuuuuuuuuugn och låååååååååååångsaaaaaaaamt istället för att älga iväg i super långa kliv. :P

Sen på Söndag är det ju julklappshoppningen :) Haha, 70cm med både Tingis och Blue-eye haha, kommer bara leka runt och ha kul verkligen :)
Med Blue-eye ska jag bara fokusera på hans vingel bogar eftersom hallå det är 70 cm ingenting för honom och sen så ska jag bara gaaaasa i omhoppningen :P räknar verkligen med att jag ska komma dubbel 0:a om det inte är typ en vattenmatta med då kanske 4 fel men ändåååå! :D
Med Tingis ska jag försöka få henne att sätta sig lite bättre på baken och hoppa små språng i stället för 3 meters språng :) Sen så kan hon ju hoppa stillastående ifall det skulle vara så men men :)
Jag tror ändå hon kan riva på den höjden eftersom hon ofta blir lite ofokuserad på de lägre hinderna och när man kommer upp till högra höjder så hoppar hon kanon fint :)

aja, ikväll hoppas jag att det är något på tv man kan se eftersom jag får skjuts hem från stallet vid halv 6 :)
mamma, hade varit snäll och mockat och blandat hö till henne så jag behöver bara blöta upp kraft rida och pussa massor på henne och skämma bort henne med massa stooora morötter :)

Men nu när det är så mycket snö skulle jag vilja prova tolka!! :D
har aldrig gjort det förut men det verkar jättekul!! :D
Skulle vilja prova tolka efter Tingis men jag tror hon kanske skulle bli lite uppstressad och sen skulle det nog gå vääääldigt fort :P aja, men någon gång hoppas jag att jag kan prova :) aja, nu ska jag återgå till mina julsånger vi sees<3

Film från julshowen 2005 med Surfing Safari när de tolkade efter häst :)








» Saga

Tolkade på Dunet ute i snön idag! :D

2009-12-18 » 19:56:54
» Saga

Verkligen superkul! :)

2009-12-18 » 19:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback