weeeoww

jaa, har nu vaknat, ätit frukost, städat och sminkat mig :)

ska snart ringa morfar för han ska skjutsa ut mig till Tingis :) Idag är det faktiskt inte så kallt ute!! :D Bara typ -5!! :D Men det är säkert ändå lite kallt eftersom det blåser väldigt mycke :) Ska rida i skogen idaag ska nog rida bomstigen 2 om det går och ifall den inte har snöat igen där :) Förhoppnings vis är det någon annan i stallet som vill följa med ut och rida :)
Idag kommer mina kusiner och min faster upp till umeå från malmö eftersom vi ska fira jul med de men det ska bara vara här tills imorn och sen ska det åka till lycksele till farmor och farfar men de ska sedan komma ner till umeå igen :)

Åååhh, det ska bli sååå kul med julafton känns som det var mycket längre sedan än ett år :) Allt med julen är så mysigt faast lite jobbigt när de vuxna ska äta julmiddag i typ 3 timmar och verkligen draa ut på att öppna julklapparna (A) Har redan spanat in massa julklappar över mamma och pappas garderob och ett jättestort paket är till mig :D Fast nu gillar jag ju inte bara julen eftersom man ska öppna presenter för på det sättet känns julen överskattad.
Asså tänk att vissa männsikor tar lån för att köpa julklappar O_o helt sjukt!! skulle jag ALDRIG göra jag skulle bara säga rakt ut att typ " i år har vi inte råd att köpa julklappar" Men sen ska vi sitta uppe och titta på gamla video filmer från hästtävlingar och från när man vasr typ 2 och gick på pyttedans :P hahaha, det är kul speciellt att kolla hur mycket man utvecklats inom ridningen :D<3

aja, nu ska jag nog ringa morfar ha en bra förmiddag så uppdaterar jag seen pusshejj<3






» Saga

Julen! :D<3333

2009-12-19 » 11:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback