14.08

Heej Bloggen :D

idag har vi haft frilufsdag :/

Vet ni nu pratar Baxter i sömnen :P
han gnäller och små gläfser och sparkar han är JÄTTESÖT<3!

Det snöar hur mycke som helst ute och går du bara ut i typ 3 sekunder ser du ut som en snögubbe :P
Haha och jag som ska rida idag :P
Jag ska rida med Emma som är Medryttare på Trullan :D
Hon har aldrig varit där så det ska bli roligt :)
Vi ska typ rida lite i byn och i skogen :)
Kuligt kuligt :)

Nu har jag fått paket av min faster i Malmö :)
Jag hoppas att det är spelet :)
Men sen har jag fått ett kuvert med en handstil som jag inte känner igen och  det står " hästtjejjen" på det :)
Hihi undra vem det är ifrån (A)

Jaa, måste väll pallra mig iväg ut med hunden nurå :P
Haha jag kommer bli en snögubbe :P
Imorgon kommer jag och Rebecca praoa som mattant i skolan :P
Haha vi kommer vara de snyggaste mattanterna som världen någonsin har skådat! :P
Jag kan lägga ut en bild så får ni se hur snygga vi va! :P
Haha aja ni ska jag gå..

Hejdå Bloggen :D





» sofia

hihi

2009-02-05 » 14:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback